hmmm......

tänk om man skulle ta och flytta till afrika, bygga en koja uppe i ett träd och lära sig att kominucera (hur stavas det...?) med apor........hahahah, man skulle vara värsta Tarzan, hoppa omkring och rädda neger-flickor i nöd....skulle vara rätt kul......
men hur skulle det då bli med alla mina andra drömmar...? :
gifta mig med "the girl of my dreams"(Moahahahahah, I know where you live), skaffa en massa barn, bli världens bästa rockstjärna, bli rik som ett svin, starta nån hjälp-organisation, bli pastor, starta väckelse, osv.......(dö, komma till himlen, sitta och spela -heavy metal- på min gitarr hela dagarna....)
hahahaha, om jag ska hinna med allt det, så får jag nog skippa Afrika.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0